مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-22ورزشي

سرمایه گذاران زیرساخت های گردشگری شهرستان مرزی آستارا حمایت می شوند


زیرساخت های گردشگری این شهرستان مرزی، بندری و گردشگر پذیر استان گیلان نیازمند توسعه است و آماده همکاری و حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه هستیم.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری آستارا گفت: زیرساخت های گردشگری این شهرستان مرزی، بندری و گردشگر پذیر استان گیلان نیازمند توسعه است و آماده همکاری و حمایت از سرمایه گذاران در این حوزه هستیم.

محمدرضا شهاب زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های گردشگری و خدماتی که با حضور و همراهی روسای ادارات حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی، آب منطقه ای و همچنین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا برگزار شد اظهار کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا برای جذب هر چه بیشتر گردشگر و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، مسافران و گردشگران نیازمند توسعه زیرساخت های مهم از جمله در زمینه امکانات رفاهی، اسکان، ورزشی، تفریحی و فرهنگی است که باید ایجاد و توسعه یابند.

وی با اشاره به طبیعت بکر تالاب استیل آستارا گفت: نگاه ما بر این است که هموطنان بتوانند با سفر به آستارا از ظرفیت ها و زیرساخت های گردشگری شهرستان استفاده کنند که باعث اشتغالزایی، رونق و توسعه منطقه و درآمدزایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران زیرساخت های گردشگری شهرستان مرزی آستارا حمایت می شوند

سرمایه گذاران زیرساخت های گردشگری شهرستان مرزی آستارا حمایت می شوند